FORTIX Consulting Kft.

VÁLSÁGKOMMUNIKÁCIÓ TRÉNING

Különleges készségekre van szükség ahhoz, hogy egy krízist megfelelően és maximálisan az ellenőrzésünk alatt tartsunk. Minden döntést gyorsan, nagy nyomás alatt kell meghozni, rövid reakcióidő és szilárd elhatározás szükséges, hogy minimalizáljuk a károkat és a krízis egyéb hatásait. Ugyanakkor számolni kell az ilyenkor felmerülő összes lehetséges konfliktussal, egymásnak ellentmondó jelekkel, belső és külső tényezőkkel.

 

A helyénvaló kommunikáció, az érintettek és a média tájékoztatása elsődleges fontosságú. Akár egyetlen rossz döntésnek is óriási negatív hatása lehet.

A “Válságkezelés és kríziskommunikáció” tréning segíti a szervezet vezetőinek struktúrált gondolkodását valós példákon keresztül olyan készségekkel, amelyek a válsághoz való alkalmazkodáshoz nélkülözhetetlenek.

Bevezetés

  • A válságkezelés szükségessége és előnyei
  • A válság jellemzői
  • A válságkezelés 5 szakasza

 

A krízismenedzsment beindítása

  • A válságkezelési terv
  • A válságkezelő szervezet
  • A követelmények
  • Riasztás és eszkaláció

 

A válságkezelés, mint folyamat

  • Információ-feldolgozás
  • Döntéshozó- és kommunikációs folyamatok
  • Válságszimulációs képzések

 

Kríziskommunikáció

  • Belső kommunikáció
  • Külső kommunikáció
  • Médiafigyelés
  • Sajtókapcsolatok

 

Katasztrófa-elhárítás

  • A legrosszabb forgatókönyv elmélete
  • A katasztrófa utáni helyreállítás szervezete
  • A köz- és magánszféra együttműködése

 

Pszichológia

  • Elsődleges és másodlagos válasz
  • A stressz következményei
  • A trauma utógondozása
  • A válságkezelési folyamat buktatói

 

Probléma- és reputációkezelés

  • Problémajelentés és kezelés
  • Az érdekelt felek kezelése
  • Hírnév és imázs

 

Gyakorlat és képzés

  • A gyakorlat ciklusai
  • A képzések és típusaik
  • Az érettségi modell
  • Forgatókönyvek tervezése

 


 

Az összes megelőző tevékenység ellenére minden krízis – típustól és helyszíntől függetlenül – kiszámíthatatlan. Krízis esetén, baljós, fenyegető és bizonytalan szituációban ritkán van második esélyünk. A választás az Ön kezében van. Minden krízis csak egy lehetőséget hordoz magában; azt, hogy győztesként kerüljön ki belőle, így üzleti környezete is nyertesnek tekintheti. Amennyiben elfogadja azt a kockázatot, hogy kár érje cégének hírnevét, annak helyrehozhatatlan hatása lehet. A közép- és felsővezetői szintű “Válságkezelés és Kríziskommunikáció” tréning iránymutatást és eszközöket ad a cégvezetés kezébe, hogy a kritikus időszakot sikerrel kezelje.


 

Jelentkezés és további információ

 

FORTIX Consulting Kft.
H - 1126 Budapest, Orbánhegyi út 49.
E-mail: info@fortix.hu
Telefon: +36 1 781 4842
Fax: +36 1 786 0196